چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
69

حوزه/ شیخ عبدالمهدی کربلایی با تاکید بر این که خطبا و سخنرانان منابر حسینی باید از فضاهای تحریک طایفی دوری کنند و افزود: سخنران دینی باید به دنبال ایجاد فضاهایی برای ارتقای وحدت باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، رئیس مرکز تخصصی تبلیغ اسلامی نجف اشرف و گروهی از دانش آموختگان این مرکز با شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده آیت الله سیستانی و تولیت حرم مطهر حسینی دیدار کردند.

شیخ عبدالمهدی کربلایی در این دیدار با تاکید بر این که خطبا و سخنرانان منابر حسینی خواست از فضاهای تحریک طایفی دوری کنند، گفت: سخنران دینی باید به دنبال ایجاد فضاهایی برای ارتقای وحدت و ایجاد فضای مناسب و آرام باشد به ویژه در شرایط کنونی منطقه و عراق و بحران های طایفی این مسئله مهم است.

سید احمد موسوی، مدیر مرکز تخصصی تبلیغ نیز در مورد این دیدار گفت: در این دیدار گروهی از متخصصان و مبلغان دینی مرکز تخصصی تبلیغ نجف اشرف که تحت نظارت آیت الله سید محمد سعید حکیم می باشد، حضور داشتند.

وی ادامه داد: این مرکز به تربیت خطبا و سخنرانان دینی می پردازند تا بتوانند مطالب مناسب مجالس حسینی را بیان کنند و در این دیدار به رهنمودهای نماینده آیت الله سیستانی در این باره گوش فرا دادیم.

موسوی افزود: شیخ کربلایی به تبیین جوانب علمی و فنی سخنرانی حسینی پرداخت و بر ضرورت اخلاص سخنرانان دینی تاکید کرد تا زمینه موفقیت و نزدیکی آنها به خداوند متعال فراهم شود.

رئیس مرکز تخصصی تبلیغ ابراز داشت: رهنمودهای شیخ کربلایی تاثیر زیادی بر گروه ما داشت و از این دیدار استفاده فراوانی بردیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha